nuffnang

Monday, 18 April 2011

masa itu emas.... tp masa yang ader kat aku ni labu :)) hahahaha


masa masa masa................................................

budak tecik nga colour2

Webfetti.com  <--- mesti korng nga dok tanye ape maknenyer tu kan..
tngok ta pe yg icon tu buat :| dier nga colour telo.... telo ape aku pon ta tau...
tp bukan pasal telo yg gen nak citer skrng ni=)) .. gen nak citer sal warna..
korng tau kan.. dalam dunia ni sume ader warna.. bermacam2 warna..
(tp yg rabun warna tu sabo je larh) idop kite ni kan.. kate orng rambut sme hitam hati laen2..
sme gak macam warna.. <--- bla bla bla.. aku ta reti nak sambung ape lagi.. (no idea hahahah)

Sunday, 17 April 2011

aku si gen y simple(^_^)

aku ni giler2...ske wat org gelak n then ak pun sme2 gelak.....wahhaha...tak kire larh ape topik :D
even aku ta reti buat lawak tp.. aku sentiasa untuk berusaha buat orng heppy :D